• banner1
  • banner4
  • banner5
  • Nyaraljon jól felszerelt lakókocsiban
    a görögországi Odysseia kempingben Korinoson.
    Hívjon +36-30/518-1206
  • Kirándulás a Meteorákhoz
    Látogassa meg a világon egyedülálló, sok száz éves kolostorokat!
  • Élvezze a görög tenger szépségét
    Fedezze fel a tengerpartot, mártózzon meg a páratlan élményt nyújtó görög tengerben! Látogassa meg Görögország nevezetességeit. Korinos, Platamonas, Halkidiki!
  • Lakókocsis nyaralás Görögországban
    A lassan mélyülő homokos tenger kisgyermekkel utazók részére ajánlott.

Hívjon +36-30/518-1206
  • Részletre is
    Nyaralását akár részletre is kifizetheti!
    Hívjon a részletekért: +36-30/518-1206

Kedves Végh Család

Nagyon jól éreztük magunkat Korinos Beach-en. A lakókocsi elhelyezkedése nagyon jó volt mert a vizesblokkok és szemeteskukáktól épp olyan távol volt hogy azok zaja/szaga ne zavarjon. A tengerparti bár túl hangos zenéje a nagy távolság ellenére szombaton éjjel elég zavaró volt, de szerencsére a többi napon nem volt vendégük. A kiskert kialakítása gyönyörű – a magyar telepített lakokocsik közül a legszebb ! A felszereltsége kitűnő- megtaláltuk a sokszor hiányzó sajtreszelőtől kezdve a puha kenyeret is jól vágó késig mindent 6 személyre. Mindent szépen kitakarítva vettünk át kifogástalan állapotban. (köszönet az előző lakóknak) Mi is mindent úgy hagytunk kivéve a nagyon szép burkolatot.

Ennek felszínét a lehulló levelek nedvei sok helyen barnásra festették amit az ott található felmosóval nem lehetett eltüntetni. Ez az állapot fokozódni fog mert a fákról a szárazság miatt egyre jobban hullanak a levelek és ez az alig jelentkező harmattal a kövön barnás elszíneződést hagy. Ezt nem tudom milyen súrolóval lehet felsikálni de egy egyszerű ronggyal nem.

A tengerpart tiszta – a homok kellemes- a víz csodálatosan meleg volt.

Meglátogattuk a Meteórákat és az egyik lányommal megmásztuk az Olimpost. Nagyon kemény az utat egy nap alatt megtenni hisz majd 2000 métert kell fel ill lemenni, ráadásul az utolsó szakasz már kész sziklamászás. De gyönyörű a felvezető út , gyönyörű fentről szétnézni és látni azokat a sziklaoszlopokat amin az “Istenek ültek”

A túrát a csúcsigig csak nagyon jó fizikai állapotban lévő helyenként a tériszonyt is elviselő személyek tudják megtenni. A csúcsnaplóban nem láttunk magyar bejegyzést de aztán lefelé menet találkoztunk 2 fiatallal akik már többször is jártak fönn. Az északi cirkuszvölgyben még most is voltak hófoltok !

Köszönjük az üdülést !

Baráti körünkben ajánlani fogjuk ezt a lehetőséget.

Csatolok néhány képet is...

Üdvözlettel

P. I.

Kedves Végh Család,

Nagyon jól éreztük magunkat Önöknél, az Olympos kempingben. A tengerpart gyönyörű, sokat fürödtünk a csodálatos tengerben.

A kemping is nagyon szép, bár a görögök vécézési kultúrája enyhén szólva is kívánni valót hagy maga után.

Sokat sétáltunk a környező helységekben, Korynos egy barátságos kisváros, Parália már nagyobb, nyüzsgő városka, de nekem a következő helység, Olympic Beach a kedvencem. Ott találtunk egy hangulatos kis cukrázdát is, ahol nagyon finom a fagyi, és még utolsó nap indulás előtt is elmentünk oda fagyizni.

Egyszer voltunk Katerini-ben is, ahol könnyű eltévedni, ezért oda kell figyelni, hogy hol parkolunk és merre sétálunk. Megtaláltuk azt a különlegesen szép parkot is, ami az Önök oldalán is látható. Kellemes volt a kánikulában sétálni a hűs fák árnyékában és megpinenni a vízesés közelében.

Voltunk az Olympos hegyen is, ahol láttunk egy szép kolostort és jót piknikeztünk a hegy lábánál. A magasabban fekvő túraútvonalakat azonban csak igazi sportembereknek ajánljuk, mert nagyon fárasztó oda feljutni.

Köszönjük a lehetőséget, mindennel nagyon meg voltunk elégedve.

Üdvözlettel:

K. Piroska

Kedves Végh Család.

Nagyon jól éreztük magunkat az Odysseia kempingben.

A lakókocsi nagyon jól felszerelt, minden igényt kielégít. A konyhában minden konyhai felszerelés megtalálható, a lakókocsi igényes, tiszta és tágas.

A zárt kert nagyon ötletes, igazán otthonosan éreztük magunkat. Így amolyan saját telek jellege van a lakókocsinak és az azt körülvevő kertnek. Már sok kempingben jártunk, de ilyen megoldást még sehol sem láttunk. Gyönyörűen meg vannak csinálva a telken lévő kis virágágyások és kiskertek, nagyon hangunlatos és praktikus, hogy a kisgyerekre nem kell folyamatosan figyelni, hiszen a kertkapun kívülre nem tud menni.

Általában a tengerparti strandon töltöttük az időt, mert nagyon meleg volt. A tengerpart gyönyörű és a tengervíz pont annyira volt langyos, ami kellemes hűsölést jelentett a kánikulában. A víz nagyon enyhén mélyül, ezért a kisgyerek is tud játszani a tengerparton, kisgyerekes családoknak nagyon ajánljuk.

Tervezzük, hogy jövőre is az Odysseia kempingbe megyünk nyaralni.